- 120ԱմիսԱռավելագույն ժամկետը
- 1,000,000ԴրամՎարկի առավելագույն չափը
- 1,000ՀաճախորդՍտացել է վարկ
Pay4Me-ն առաջարկում է վարկային լուծումներ փոքր և միջին բիզնեսներին՝ հնարավորություն ընձեռնելով անմիջապես վճարել մատակարարված ապրանքի համար և ընդլայնել ծավալները:
Հիմնական առավելությունները.
- արագ, անկանխիկ գործարքներ
- իրացվելիության և վաճառքի ավելացում
- ինտեգրում ՀՀ Պետական եկամուտների կոմիտեի էլեկտրոնային հաշիվ-ապրանքագրերի համակարգին
- «Վինկո» ՍՊԸ
- «Կարատ Թրեյդ» ՍՊԸ
- «Նեվիս» ՍՊԸ
Վարկի տեսակը |
Վերականգնվող վարկային գիծ |
Վարկի գումարը (սահմանաչափ) |
100,000-1,000,000 ՀՀ դրամ |
Վարկի արժույթը |
ՀՀ դրամ |
Վերականգնվող վարկային գծի գործողության ժամկետը |
120 ամիս |
Վարկի մարման ժամկետը |
3 ամիս՝ երկարաձգմա պայմանով․ Վարկի ժամկետը երկարաձգվում է, եթե վարկի ժամկետի երկարաձգման պահին Հաճախորդը համապատասխանում է «Գլոբալ Կրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ ներքին իրավական ակտերով սահմանված պայմաններին |
Տարեկան անվանական տոկոսադրույքը |
24% |
Տարեկան փաստացի տոկոսադրույքը |
|
Վարկի նպատակը |
Շրջանառու միջոցների համալրում |
Տրամադրման կարգը |
Անկանխիկ՝ վարկի գումարը վարկառուի անունից փոխանցվում է վերջինիս կողմից նշված Մատակարարին |
Վարկի տրամադրման վճար |
Չի կիրառվում |
Վարկի փոխանցման վճար |
Վարկի փոխանցման վճարը գանձվում է վերականգնվող վարկային գծից վարկ տրամադրելու միջոցով (վարկի փոխանցման վճարի չափով ձևակերպվում է վարկ) |
Վարկի և տոկոսագումարների մարման կարգը |
1) Տուժանքների մարում (առկայության դեպքում) 2) Հաշվեգրված տոկոսագումարների մարում 3) Վարկի մարում |
Վարկի ապահովվածություն |
Չի պահանջվում |
Հայտի ուսումնասիրության վճար |
Առկա չէ |
Տույժեր, տուգանքներ |
|
Վարկի աղաժամկետ մարման տույժ |
Չի կիրառվում |
Պահանջվող փաստաթղթերի ցանկ |
|
Վարկի տրամադրման վերաբերյալ որոշում կայացնելու ժամկետը |
Վարկային հայտ ներկայացնելու պահին |
Վարկի տրամադրման վերաբերյալ դրական որոշման/մերժման գործոններ |
Վարկային հայտի հաստատման գործոններ`
Վարկային հայտի մերժման գործոններ`
|
* ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ ՎԱՐԿԻ ՏՈԿՈՍԱԳՈՒՄԱՐՆԵՐԸ ՀԱՇՎԱՐԿՎՈՒՄ ԵՆ ԱՆՎԱՆԱԿԱՆ ՏՈԿՈՍԱԴՐՈՒՅՔԻ ՀԻՄԱՆ ՎՐԱ: ԻՍԿ ՏԱՐԵԿԱՆ ՓԱՍՏԱՑԻ ՏՈԿՈՍԱԴՐՈՒՅՔԸ ՑՈՒՅՑ Է ՏԱԼԻՍ, ԹԵ ՈՐՔԱՆ ԿԱՐԺԵՆԱ ՎԱՐԿԸ ՁԵԶ ՀԱՄԱՐ ՏՈԿՈՍԱԳՈՒՄԱՐՆԵՐԸ ԵՎ ԱՅԼ ՎՃԱՐՆԵՐԸ ՍԱՀՄԱՆՎԱԾ ԺԱՄԿԵՏՆԵՐՈՒՄ և ՉԱՓԵՐՈՎ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ԴԵՊՔՈՒՄ:
● ԶԳՈՒՇԱՑՈՒՄ՝ ՁԵՐ ԳՈՒՅՔԸ ԿԱՐՈՂ Է ՕՐԵՆՔՈՎ ՍԱՀՄԱՆՎԱԾ ԿԱՐԳՈՎ ԲՌՆԱԳԱՆՁՎԵԼ, ԵԹԵ ԴՈՒՔ ԺԱՄԱՆԱԿԻՆ ՉԿԱՏԱՐԵՔ ՁԵՐ ՏՈԿՈՍԱԳՈՒՄԱՐՆԵՐԻ ԵՎ ՎԱՐԿԻ ԳՈՒՄԱՐԻ ՄԱՐՈՒՄՆԵՐԸ:
● ՏՈԿՈՍԱԳՈՒՄԱՐՆԵՐԻ ԵՎ ՎԱՐԿԻ ԳՈՒՄԱՐԻ ՄԱՐՈՒՄՆԵՐԸ ԺԱՄԱՆԱԿԻՆ ՉՎՃԱՐՎԵԼՈՒ ԴԵՊՔՈՒՄ ՁԵՐ ՄԱՍԻՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ ԿԳՐԱՆՑՎԻ ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՌԵԳԻՍՏՐՈՒՄ
Ընկերությունը նախքան վարկային պայմանագրի կնքումը տրամադրում է Անհատական թերթիկ, որտեղ ներկայացված են վարկի պայմանները: «Ֆինանսական օգնական» համակարգին կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով www.fininfo.am
● «ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ` ՁԵՐ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՏԵՂԵԿԱՏՈՒՆ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԱՆՁԱՆՑ ԱՌԱՋԱՐԿՎՈՂ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՐՈՆՄԱՆ, ՀԱՄԵՄԱՏՄԱՆ և ՁԵԶ ՀԱՄԱՐ ԱՄԵՆԱԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՏԱՐԲԵՐԱԿԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԵՇՏԱՑՆՈՂ ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ Է»
● ՁԵՐ ՎԱՐԿԻ ՔԱՂՎԱԾՔԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄՆ ԱՆՎՃԱՐ Է
● ԴՈՒՔ ԻՐԱՎՈՒՆՔ ՈՒՆԵՔ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՎԵԼ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏ ՁԵՐ ՆԱԽԸՆՏՐԱԾ ԵՂԱՆԱԿՈՎ՝ ՓՈՍՏԱՅԻՆ ԿԱՊԻ ՄԻՋՈՑՈՎ ԿԱՄ ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԵՂԱՆԱԿՈՎ: ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԵՂԱՆԱԿՈՎ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՍՏԱՑՈՒՄԸ ԱՄԵՆԱՀԱՐՄԱՐԱՎԵՏՆ Է: ԱՅՆ ՀԱՍԱՆԵԼԻ Է 24/7 ՌԵԺԻՄՈՎ, ԶԵՐԾ Է ԹՂԹԱՅԻՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԿՈՐՍՏԻ ՌԻՍԿԵՐԻՑ և ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ Է ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅՈՒ
Վարկային պատմությունը հաճախորդի կողմից ստանձնած պարտավորությունների վերաբերյալ տեղեկատվությունն է: Վարկային պատմությունը կարող է ազդել վարկի գծով որոշումների կայացման վրա և ներառում է առնվազն 5 տարվա վաղեմությամբ տեղեկատվություն։
Վարկային պատմությունը ներառում է՝
- հաճախորդի կողմից ստանձնած պարտավորությունների չափի, տարեկան տոկոսադրույքի, պարտավորությունների մնացորդի, դրանց դիմաց գրավադրված գույքի վերաբերյալ տեղեկատվություն
- Հաճախորդի կողմից ստանձնած պարտավորությունների գծով վճարների պատմությունը, ներառյալ սահմանված ժամանակացույցից վճարումների ուշացումները
- Այլ անձանց տրված երաշխավորությունները
- Հաճախորդին փոխկապակցված անձանց պարտավորությունների վերաբերյալ տեղեկատվություն
Վարկային պատմության վերաբերյալ հաճախորդն առավել մանրամասն կարող է ծանոթանալ այցելելով՝
https://www.abcfinance.am, Հաճախ տրվող հարցեր - ԱՔՌԱ (acra.am) և www.acra.am կայքեր։ Վարկային պատմության մեջ սխալների ու թերությունների հայտնաբերման դեպքում պարզաբանման և ուղղման նպատակով հաճախորդները կարող են այդ մասին տեղեկացնել վարկային բյուրոյին կամ ուղղակիորեն դիմել տեղեկատվությունը վարկային բյուրո փոխանցած ֆինանսական կազմակերպությանը:
Վարկային սքորը հաճախորդի սպասարկած պարտավորությունների վերաբերյալ հավաքագրված տեղեկատվության հիման վրա ձևավորված գնահատական է, որը ցույց է տալիս տվյալ հաճախորդի կողմից վարկի վերադարձելիության ռիսկն առաջիկա որոշակի ժամանակահատվածում:
Բանկը մանրածախ վարկավորման ոլորտում հաճախորդների վարկարժանության գնահատման համար օգտագործում է սեփական սքորինգային համակարգը։
Սքորի հաշվարկման հիմքում ընկած են հետևյալ գործոնների խմբերը՝
- Հաճախորդի վարկային պատմությունը (վճարումների ուշացումները նվազեցնում են սքորը)
- Հաճախորդի զբաղվածության և եկամտի վերաբերյալ տեղեկատվությունը (բացակայությունը նվազեցնում է սքորը)
- Հաճախորդի սոցիալական և վարքագծային այլ գործոնները (ունեն սքորի վրա ինչպես դրական այնպես էլ բացասական ազդեցություն, կախված գործոնի տեսակից և արտահայտման ձևից
Վարկային պատմության և սքորի բարելավման ուղղություններ
Հաճախորդները իրենց վարկային պատմության և սքորի բարելավման համար պետք է՝
- իրականացնեն իրենց ստանձնած պարտավորությունների գծով վճարումները ժամանակացույցին համաձայն
- խուսափեն վարկային ծանրաբեռնվածությունից և չհիմնավորված նոր վարկային հայտերից
- խուսափեն անվստահելի երրորդ անձանց երաշխավորությունների տրամադրումից
- Դիմում
- Փաստաթղթերի հավաքագրում
- Գումարի ստացում
- 1Արագ
- 2Օնլայն
- 3Քեզ հարմար վայրից