- 18ԱմիսԱռավելագույն ժամկետը
- 900,000ԴրամՎարկի առավելագույն չափը
- 50,000ՀաճախորդՍտացել է վարկ
Տվյալ վարկատեսակի տոկոսադրույքը բարձր է․ նախապես դիտարկեք շուկայում առկա այլընտրանքները:
Գլոբալ Կրեդիտը ներկայացնում է առցանց վարկավորման իր հարթակը՝ CashMe-ն, որի միջոցով տրամադրվում են օնլայն վարկեր շուրջօրյա 24/7 սկզբունքով՝ հասանելիություն ապահովելով ամբողջ աշխարհում:
Ձեր հարմարավետության և արագ սպասարկման նպատակով է ստեղծվել Cashme հավելվածը: Ընդամենը մուտքագրված անձնագրային տվյալների հիման վրա հավելվածն ավտոմատ եղանակով հայտնում է վարկի գումարի հասանելի չափի վերաբերյալ: Վարկի ստացումն իր հերթին առավելապես պարզեցված է և հարմարեցված՝ հաճախորդների ժամանակը խնայելու համար:
Գումարը կարելի է ստանալ ինչպես կանխիկ եղանակով՝ վճարայն տերմինալների և բջջային օպերատորների միջոցով օրվա ցանկացած ժամին, այնպես էլ անկանխիկ՝ բանկային քարտի միջոցով։
Ներբեռնի՛ր հավելվածը՝
Վարկառու | ՀՀ քաղաքացի |
Վարկառուի տարիքը | 21-65 (Դիմելու պահին Հաճախորդի տարիքի և ակնկալվող վարկի ժամկետի հանրագումարը չի կարող գերազանցել 65-ը) |
Վարկի արժույթը | ՀՀ դրամ |
Տրամադրման կարգը | անկանխիկ |
Վարկի գումարը | 10,000-900,000 ՀՀ դրամ |
Վարկի ժամկետը |
12 ամիս՝ մինչև 150,000 դրամ վարկերի համար, 18 ամիս՝ 150,000 դրամից ավել վարկերի համար |
Տարեկան անվանական տոկոսադրույքը |
0%՝ մինչև 150,000 դրամ վարկերի համար, 1-16%՝ 150,000 դրամից ավել վարկերի համար |
Տարեկան փաստացի տոկոսադրույքը* |
447-460%՝ մինչև 150,000 դրամ վարկերի համար, 40-117%՝ 150,000 դրամից ավել վարկերի համար |
Վարկի սպասարկման վճար (վարկի մնացորդի նկատմամբ) |
օրական 0.5%՝ մինչև 150,000 դրամ վարկերի դեպքում, ամսական 1-7.83%՝ 150,000 դրամից ավել վարկերի դեպքում |
Վարկի մարում |
սպասարկման վճարը՝ ամենամսյա, մայր գումարը ժամկետի վերջում՝ մինչև 150,000 դրամ վարկերի դեպքում, անուիտետային՝ 150,000 դրամից ավել վարկերի դեպքում |
Վարկի տրամադրման միանվագ վճար |
մինչև 40,000 դրամ վարկի դեպքում՝ 1%, 40,000 մինչև 80,000 դրամ վարկի դեպքում՝ 0.75%, 80,000 մինչև 150,000 դրամ վարկի դեպքում՝ 0.5%, 150,000 դրամից ավել վարկերի դեպքում՝ չի կիրառվում |
Հայտի ուսումնասիրության վճար | չի սահմանվում |
Կանխիկացման վճար | Չի կիրառվում |
Տույժեր, տուգանքներ |
Ժամկետանց գումարի տույժ՝ օրական 0,13% Ժամկետանց տոկոսի տույժ՝ օրական 0,13% |
Վարկի տրամադրման վերաբերյալ որոշման կայացում |
նույն պահին |
Վարկի տրամադրման վերաբերյալ դրական որոշման/մերժման գործոններ |
Դրական որոշման գործոններ` հաճախորդի դրական վարկային պատմություն, եկամուտների բավարար մակարդակ |
ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ ՎԱՐԿԻ ՏՈԿՈՍԱԳՈՒՄԱՐՆԵՐԸ ՀԱՇՎԱՐԿՎՈՒՄ ԵՆ ԱՆՎԱՆԱԿԱՆ ՏՈԿՈՍԱԴՐՈՒՅՔԻ ՀԻՄԱՆ ՎՐԱ: ԻՍԿ ՏԱՐԵԿԱՆ ՓԱՍՏԱՑԻ ՏՈԿՈՍԱԴՐՈՒՅՔԸ ՑՈՒՅՑ Է ՏԱԼԻՍ,ԹԵ ՈՐՔԱՆ ԿԱՐԺԵՆԱ ՎԱՐԿԸ ձԵԶ ՀԱՄԱՐ ՏՈԿՈՍԱԳՈՒՄԱՐՆԵՐԸ ԵՎ ԱՅԼ ՎՃԱՐՆԵՐԸ ՍԱՀՄԱՆՎԱԾ ԺԱՄԿԵՏՆԵՐՈՒՄ և ՉԱՓԵՐՈՎ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ԴԵՊՔՈՒՄ: ՏԱՐԵԿԱՆ ՓԱՍՏԱՑԻ ՏՈԿՈՍԱԴՐՈՒՅՔԻ ՀԱՇՎԱՐԿՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ԿԱՐՈՂ ԵՔ ԳՏՆԵԼ ՀԵՏԵՎՅԱԼ ԷՋՈՒՄ
Սպառողական վարկի էական պայմանների ընդհանրական թերթիկ
ԶԳՈՒՇԱՑՈՒՄ՝ ՁԵՐ ԳՈՒՅՔԸ ԿԱՐՈՂ Է ՕՐԵՆՔՈՎ ՍԱՀՄԱՆՎԱԾ ԿԱՐԳՈՎ ԲՌՆԱԳԱՆՁՎԵԼ, ԵԹԵ ԴՈՒՔ ԺԱՄԱՆԱԿԻՆ ՉԿԱՏԱՐԵՔ ՁԵՐ ՏՈԿՈՍԱԳՈՒՄԱՐՆԵՐԻ ԵՎ ՎԱՐԿԻ ԳՈՒՄԱՐԻ ՄԱՐՈՒՄՆԵՐԸ:
ՏՈԿՈՍԱԳՈՒՄԱՐՆԵՐԻ ԵՎ ՎԱՐԿԻ ԳՈՒՄԱՐԻ ՄԱՐՈՒՄՆԵՐԸ ԺԱՄԱՆԱԿԻՆ ՉՎՃԱՐՎԵԼՈՒ ԴԵՊՔՈՒՄ ՁԵՐ ՄԱՍԻՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ ԿԳՐԱՆՑՎԻ ՎԱՐԿԱՅԻՆ ՌԵԳԻՍՏՐՈՒՄ
Ընկերությունը նախքան վարկային պայմանագրի կնքումը տրամադրում է Անհատական թերթիկ՝ համաձայն ՀՀ Կենտրոնական բանկի խորհրդի կողմից հաստատված
«Բանկի և ավանդատուի, կրեդիտավորողի և սպառողի հաղորդակցման կարգը, պայմանները, ձևերը և նվազագույն պահանջները» կանոնակարգ 8/05-ի:
Վարկի ձևակերպման վայրը՝ օնլայն
***Վարկի տրամադրման որոշման կայացման վրա ազդող հիմնական գործոններից է
վարկային պատմությունն ու վարկային գնահատականը՝ սքորը: Տվյալ վարկատեսակի համար կիրառվում է ՖԱՅԿՈ և սեփական մշակված սքորը,
որի մասին մանրամասներին կարող եք ծանոթնալա հետևյալ հղումով
Վարկային սքորը բարելավելու անհրաժեշտ քայլերին կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով
Վարկային պատմության մասին տեղեկատվությանը կարող եք ծանոթանալ հետևյալ կայքերում՝ www.abcfinance.am, www.acra.am
«Ֆինանսական օգնական» համակարգին կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով` www.fininfo.am
«ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ` ՁԵՐ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՏԵՂԵԿԱՏՈՒՆ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԱՆՁԱՆՑ ԱՌԱՋԱՐԿՎՈՂ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՐՈՆՄԱՆ, ՀԱՄԵՄԱՏՄԱՆ և ՁԵԶ ՀԱՄԱՐ ԱՄԵՆԱԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՏԱՐԲԵՐԱԿԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԵՇՏԱՑՆՈՂ ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ Է»
ԴՈՒՔ ԻՐԱՎՈՒՆՔ ՈՒՆԵՔ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՎԵԼ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏ ՁԵՐ ՆԱԽԸՆՏՐԱԾ ԵՂԱՆԱԿՈՎ՝ ՓՈՍՏԱՅԻՆ ԿԱՊԻ ՄԻՋՈՑՈՎ ԿԱՄ ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԵՂԱՆԱԿՈՎ: ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԵՂԱՆԱԿՈՎ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՍՏԱՑՈՒՄԸ ԱՄԵՆԱՀԱՐՄԱՐԱՎԵՏՆ Է: ԱՅՆ ՀԱՍԱՆԵԼԻ Է 24/7 ՌԵԺԻՄՈՎ, ԶԵՐԾ Է ԹՂԹԱՅԻՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԿՈՐՍՏԻ ՌԻՍԿԵՐԻՑ և ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ Է ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅՈՒՆ
Վարկային պատմությունը հաճախորդի կողմից ստանձնած պարտավորությունների վերաբերյալ տեղեկատվությունն է: Վարկային պատմությունը կարող է ազդել վարկի գծով որոշումների կայացման վրա և ներառում է առնվազն 5 տարվա վաղեմությամբ տեղեկատվություն։
Վարկային պատմությունը ներառում է՝
- հաճախորդի կողմից ստանձնած պարտավորությունների չափի, տարեկան տոկոսադրույքի, պարտավորությունների մնացորդի, դրանց դիմաց գրավադրված գույքի վերաբերյալ տեղեկատվություն
- Հաճախորդի կողմից ստանձնած պարտավորությունների գծով վճարների պատմությունը, ներառյալ սահմանված ժամանակացույցից վճարումների ուշացումները
- Այլ անձանց տրված երաշխավորությունները
- Հաճախորդին փոխկապակցված անձանց պարտավորությունների վերաբերյալ տեղեկատվություն
Վարկային պատմության վերաբերյալ հաճախորդն առավել մանրամասն կարող է ծանոթանալ այցելելով՝
https://www.abcfinance.am, Հաճախ տրվող հարցեր - ԱՔՌԱ (acra.am) և www.acra.am կայքեր։
Վարկային պատմության մեջ սխալների ու թերությունների հայտնաբերման դեպքում պարզաբանման և ուղղման նպատակով հաճախորդները կարող են այդ մասին տեղեկացնել վարկային բյուրոյին կամ ուղղակիորեն դիմել տեղեկատվությունը վարկային բյուրո փոխանցած ֆինանսական կազմակերպությանը:
Վարկային սքորը հաճախորդի սպասարկած պարտավորությունների վերաբերյալ հավաքագրված տեղեկատվության հիման վրա ձևավորված գնահատական է, որը ցույց է տալիս տվյալ հաճախորդի կողմից վարկի վերադարձելիության ռիսկն առաջիկա որոշակի ժամանակահատվածում: Ավելի մանրամասն կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով՝ abcfinance.am
Բանկը մանրածախ վարկավորման ոլորտում հաճախորդների վարկարժանության գնահատման համար օգտագործում է սեփական սքորինգային համակարգը։
Սքորի հաշվարկման հիմքում ընկած են հետևյալ գործոնների խմբերը՝
- Հաճախորդի վարկային պատմությունը (վճարումների ուշացումները նվազեցնում են սքորը)
- Հաճախորդի զբաղվածության և եկամտի վերաբերյալ տեղեկատվությունը (բացակայությունը նվազեցնում է սքորը)
- Հաճախորդի սոցիալական և վարքագծային այլ գործոնները (ունեն սքորի վրա ինչպես դրական այնպես էլ բացասական ազդեցություն, կախված գործոնի տեսակից և արտահայտման ձևից
Վարկային պատմության և սքորի բարելավման ուղղություններ
Հաճախորդները իրենց վարկային պատմության և սքորի բարելավման համար պետք է՝
- իրականացնեն իրենց ստանձնած պարտավորությունների գծով վճարումները ժամանակացույցին համաձայն
- խուսափեն վարկային ծանրաբեռնվածությունից և չհիմնավորված նոր վարկային հայտերից
- խուսափեն անվստահելի երրորդ անձանց երաշխավորությունների տրամադրումից
- Դիմում
- Փաստաթղթերի հավաքագրում
- Գումարի ստացում
- 1Արագ
- 2Օնլայն
- 3Օրվա ցանկացած ժամի