Հաճախորդի Իրավունքները
- Ինչ անել,եթե բողոք ունեք՝ ամփոփագիր
- Ընկերության դեմ հաճախորդի կողմից ներկայացված բողոք-պահանջի քննության գործընթացը
Հաճախորդները Ընկերության նկատմամբ ծագած բողոք-պահանջների վերաբերյալ տեղեկություններ ստանալու համար կարող են դիմել Ընկերությանը հետևյալ հեռախոսահամարներով՝ (37411) 700 100, (37411) 700 200 , իսկ բողոք-պահանջները կարող են ուղղվել վերոնշյալ հեռախոսահամարներով և Էլ. փոստով` [email protected], ինչպես նաև կարող եք այցելել մեզ հետևյալ հասցեով՝ «ԳԼՈԲԱԼ ԿՐԵԴԻՏ» ՈԻՎԿ ՓԲԸ ք.Երևան, Սասնա Ծռեր 2, թիվ 251 տարածք:
Նշենք նաև, որ «ԳԼՈԲԱԼ ԿՐԵԴԻՏ» ՈԻՎԿ Փակ Բաժնետիրական ընկերության ցանկացած ֆիզիկական անձ Հաճախորդ հնարավորություն ունի ներկայացնելու իր հետ կնքվող պայմանագրից բխող պահանջները ֆինանսական համակարգի հաշտարարին:
|
Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ Հաշտարար՝ Փիրուզ Սարգսյան Կայք` http://www.fsm.am |
Հայտնում ենք Ձեզ, որ «ԳԼՈԲԱԼ ԿՐԵԴԻՏ» ՈԻՎԿ Փակ Բաժնետիրական ընկերությունը հրաժարվել է Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի որոշումները վիճարկելու իրավունքից: Դա նշանակում է, որ «ԳԼՈԲԱԼ ԿՐԵԴԻՏ» ՈԻՎԿ Փակ Բաժնետիրական ընկերությունը համաձայնել է դատական կարգով չվիճարկել Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի կողմից իր դեմ կայացված որոշումները:
Ցանկացած անձ իրավունք ունի ստանալու «ԳԼՈԲԱԼ ԿՐԵԴԻՏ» ՈԻՎԿ Փակ Բաժնետիրական ընկերությունը վերաբերյալ «Վարկային կազմակերպությունների մասին» ՀՀ օրենքի 14-րդ հոդվածով սահմանված տեղեկությունները: Թղթային տարբերակով տեղեկատվության տրամադրման դեպքում կգանձվի պատճենահանման գինը: Ժամկետը` դիմումը ստանալուն հաջորդող 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Վայրը՝ Ընկերության գրասենյակ: